Catrice Camouflage cream

augusta 20, 2015


Konečne je vonku úžasné počasie. Ani príliš teplo ani príliš zima, pre mňa ideálne, aké by mohlo byť kludne aj každý deň! Tie horúčavy ma už naozaj unavovali, do 7 sa mi z domu nechcelo ani vyjsť, neustále som sa potila a takmer nič na jedenie mi nechutilo. Pár krát za leto áno ale každý deň tri týždne v kuse? Vážne nie. A keďže je neska konečne počasie super a ja som celá čulá. som tu pre Vás s novým článkom, ktorý bude recenzia.


Momu určite každá z nás veľmi dobre pozná ( a ktorá nie, určite si pozrite jej blog alebo you tube kanál). A ja ako jedna z jej mnohých fanúšičiek okrem čítania jej blogu rada sledujem aj jej videá. Práve video "5 výrobkov pod 5€" ma inšpirovalo ku kúpe tohto korektoru od Catrice. Ak mám byť úprimná, od Catrice som doposiaľ nevyskúšala žiaden výrobok. Moc si na drahú kozmetiku nepotrpím, som verná Essence a Avonu a keď už chcem siahnuť po niečom drahšom, väčšinou si kúpim produkty od Maybelline alebo Astor, Catrice som akosi zakaždým obišla a moc som tejto značke neverila. Avšak bola to moja veľká chyba. Okrem tohto korektoru mám aj hnedý gél na obočie a dva očné tiene a som s nimi maximálne spokojná. Ak by ste chceli aj na tieto produkty recenziu, tak mi napíšte do komentára.

Avšak vráťme sa ku tomuto korektoru. Ako som doposiaľ počula, ponuka týchto korektorov sa vďaka Mome veeeľmi zmenšila, keďže ho vo svojom videu veľmi vychválila a dievčatá si ho išli okamžite kúpiť. Osobne môj, v odtieni 010 Ivory bol posledný, ak teda nerátam tester, potom už boli v ponuke iba tmavšie odtiene, Koľké to šťastie (kiežby bolo aj v inom)!
Budem úprimná, od tohto korektoru som nič úžasné nečakala. Dovtedy som bola verná svojmu korektoru v tyčinke od Avonu a nemyslela som, že by ho tento od Catrice prekonal. Ale mýlila som. Tento korektor je proste perfektný! Má krásnu krémovú konzistenciu, aj keď je pravda, že trošku tuhšiu ale spoľahlivo prekrýva všetky nedostatky, ako sú čierne bodky, akné, drobné jazvičky a iné pleťové nedostatky. Najväčšou prednosťou tohto korektoru je že naozaj vydrží celý deň, nezmyje sa ani nepresvitá. Farba tiež krásne splýva s mojou farbou pokožky a vôbec ho nie je vidieť. Taktiež na prekrytie postačí malá vrstva.




Takže za mňa jednoznačne áno. Ak hľadáte spoľahlivého krycieho pomocníka, určite stavte na tohto od Catrice. Plusom je aj to, že jeho cena je 3,29€. Za mňa si ho určite zadovážim aj do budúcnosti a len tak na neho nedám dopustiť.

You Might Also Like

15 komentárov

  1. Super clanek :)) Mam ho doma a je to moje zlato, je vazne skvely :) nepouzivam ho denne protoze nemam akne a pupinek se mi objevi jednou za cas a v tu chvili je to moje nutnost :)
    http://nellylove99.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento korektor mám aj ja doma a som s ním veľmi spokojná! :) mám už druhé balenie a je naozaj skvelý! môj obľúbený, súhlasím z tvojím názorom :)
    lifestylebyLenka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Před měsícem jsem si ho také koupila a je to moje topka! Bylo strašně těžké ho sehnat, ale jsem ráda, že se mi to podařilo :)

    Victoria's Secret Mango Temptation

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zlatko skvely clanok. Vazne super :-) tento korektor mam aj ja presne v rovnakom odtieni a nemozem si ho vynachvalit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja si chcem tento korektor kúpiť už hrozne dlhú dobu ,ale vždy som si vyskúšala radšej niečo iné ,ale asi pri najbližšej návšteve Dm-ka ,pôjde domov spolu so mnou :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anonymný21/8/15 15:50

    Mám ho doma a je to super korektor :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. A ja som zrovna plakala nad tým počasím :D, radšej by som predsa len niečo okolo 30 (nie 40 a ani 20). Mňa Catrice korektory trochu sklamali, najmä po všetkej tej chvále, čo som počula.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento korektor mám používam a ako píšeš je top :3
    A na tén gél by si mohla zrecenzovať :3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. O tomto korektoru jsem slyšela hodně chváli, já ho zkoušela u kamarádky, ale mě kruhy pod očima ještě zvýraznil:D
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na kruhy pod očami ho vôbec nepoužívam, skôr na drobné chybičky pleti ako sú jazvičky, akné a podobné:)

      Odstrániť
  10. ja osobne mám rada značku Catrice, však s týmto produktom ešte nemám skúsenosti.
    ale skvelý článok a asi ho vyskúšam :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Od Catrice mám veľmi rada špirály :) Majú skvelé kefky a dobrú cenu. Inak korektory a make up veľmi nepoužívam, ale keby som mala, tak zrejme už viem, po čom siahnem :)
    By the way, pozývam ťa na blog :)
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Používám catrice korektor v tužtičce a nemůžu si ho vynachválit, je perfektní! <3 Určitě zkusím i tenhle v kelímku :)
    I am clarella ...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tento korektor je naozaj skvelý, pekne kryje, aj akné dokáže zakryť, aj kruhy pod očami, aj tie odtiene sú skvelé, našla som si ten svoj presne totožný s tým tvojím, takže Catrice myslel aj na bleduľky. Krytím by som ho prirovnala k Make-upu Cover od Dermacolu, ide síce o make-up, ale ako korektor je určite praktickejší.
    http://biankacosmetics.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Článok, ktorý odporúčam

UMELÉ RIASY | moje tipy a triky

Keby sa ma niekto cca pred rokom spýtal či si viem nalepiť umelé riasy, iba by som smutne pokrútila hlavou a spomenula si na všetky svoj...

FACEBOOK

Obľúbené za posledný týždeň

183 days acqua colonia adventný kalendár africa organics aknelot alverde annabelle minerals anthyllis ardell artdeco astor atelier cologne aussie avant avene avon balance me balea batiste beauty blender beauty box bell bellápierre benefit betty barclay bh cosmetics bio ruža bioderma blauer blendea bonprix bourjois bronx colors brush works bubble t by terry carolina herrera catrice cerave clinique coach collistar colorista cremorlab dermacol Diego dalla parma dior dm douglas dove ebelin ecooking ecotools eisenberg Elemis elf elnino eos espa essence essens estee lauder eta fann parfumerie fenty beauty foreo freedom gabriella salvete garnier glamot glov gosh hairburst hairways. travel essentials havlíkova prířodní apotéka hawaiian tropics holika holika human+kind i love ... jecca blac jimmy choo karl lagerfeld kiehls krasne vone krasotika kylie cosmetics loccitane look fantastic lord & berry loreal lush luxfactor luxie mac mádara makeup revolution manna marc jacobs maria nila marie clarie mark scrub mary kay maybelline medik8 miss sporty mixa mizon mobake moň mylo nails inc. naobay naturally thinking naturschon navia nivea notino nuskin nuxe nyx olaplex oriflame paco rabanne pandora pantene philip kingsley pixi polaar police pre muža pupa purito real techniques remington renovality revlon revolution skincare revuele rexona rimmel rituals rowenta s Oliver sally hansen sephora schwarzkopf signal skin food sleek smashbox soliver st. tropez st.moriz starskin tangle angel the balm the body shop the ordinary this works tigi tom tailor toni&guy too faced tous trend it up ubox urban decay victoria's secret vichy weleda wella yamuna ysl yves rocher yves saint laurent ziaja zoe ayla