Every day be different

decembra 29, 2015

Dúfam, že nie som jediná žena na svete, ktorá nemá vyhradený jeden štýl obliekania. Nepatrím medzi ten typ človeka, ktorý by robil niečo rovnaké neustále dookola a v móde to tiež nebude výnimkou. Nebaví ma byť stále oblečená športovo alebo elegantne, proste stále to isté. Každý deň som rada iná, jeden deň mám náladu na tepláky a mikinu a ďalší deň sa zmením na elegantnú dámu v šatách a podpätkoch. 
Dnešný deň bol síce chladnejší, predpovedajúci blížiace sa ochladenie (konečne, alebo?), ale pre mňa perfektne stvorený na vyvenčenie môjho čierneho kabátu. Kúpila som si ho ešte začiatkom tohto roka, no zatiaľ som ho na sebe veľa krát nemala. Avšak dnes bola na to perfektná príležitosť a počasie, keď sme sa s priateľom vybrali na prechádzku po Piešťanoch a nafotiť niečo na blog.
Na jednej strane, zimu veľmi nemám rada, hlavne kvôli tomu, že neustále prší/sneží, býva často hmla a väčšinou mi počasie zruší všetky moje plány. Ale naopak na druhej strane mám zimu rada najmä kvôli všetkým možnostiam, čo si na seba môžme obliecť. Vrstvenie, kabáty, šály, rukavice, čapice, pančuchy, sukňa a vysoké čižmy, to všetko mám veľmi rada a práve zima nám dáva nekonečno veľa možností vyjadriť sa prostredníctvom módy. 
Taktiež sú samozrejme Vianoce, aj keď aj tohtoročné boli bez snehu, čo ma veľmi mrzelo, keďže podľa mňa práve ten sneh im dáva tú pravú atmosféru. Ale aj keby mám na výber medzi zimou a letom, určite by som si vybrala leto. Predsa len som veľký milovník teplého počasia. 
Ale užívajme si zimu a sviatky, kým máme tú možnosť a keďže najbližší článok vyjde pravdepodobne 1. januára, želám Vám všetkým krásne prežité poslední dni roku 2015 a nezabudnuteľný Silvester! 

kabát: Mango, vesta: Bershka, tričko, rifle: H&M, čižmičky: Deichmann, šál: C&A











           FACEBOOK  |  INSTAGRAM  |  ASK  |  TUMBLR

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Krásny outfit:)
    Ten tvoj kabátik sa mi veľmi páči a teraz nejaký teplý zháňam!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezké fotky, moc ti to sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný outfit. Kabát aj šál je krásny. A tiež nemám vyhradený štýl, nie každý deň sa hodí byt za elegantnú alebo športovú:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky, milujem tvoje články! ♥

    sydneysleek

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne fotky! ja sa tiež mám pocit stále ladím do jedného štýlu a nech chcem ako chcem vždy skončím pri čiernej :D

    LadyinBlack

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělý outfit, moc se mi líbí ten kabát a vestička:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Saška, outfit aj fotky veľmi podarené.

    Som rada, že nie len ja som taký fanúšik leta. Už sa ho neviem dočkať.

    Nicolette Lear

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nice photos! i like the coat and scarf !

    http://chicglamstyle.com

    OdpovedaťOdstrániť

Článok, ktorý odporúčam

UMELÉ RIASY | moje tipy a triky

Keby sa ma niekto cca pred rokom spýtal či si viem nalepiť umelé riasy, iba by som smutne pokrútila hlavou a spomenula si na všetky svoj...

FACEBOOK

Obľúbené za posledný týždeň

183 days acqua colonia adventný kalendár africa organics aknelot alverde annabelle minerals anthyllis ardell artdeco astor atelier cologne aussie avant avene avon balance me balea batiste beauty blender beauty box bell bellápierre benefit betty barclay bh cosmetics bio ruža bioderma blauer blendea bonprix bourjois bronx colors brush works bubble t by terry carolina herrera catrice cerave clinique coach collistar colorista cremorlab dermacol Diego dalla parma dior dm douglas dove ebelin ecooking ecotools eisenberg Elemis elf elnino eos espa essence essens estee lauder eta fann parfumerie fenty beauty foreo freedom gabriella salvete garnier glamot glov gosh hairburst hairways. travel essentials havlíkova prířodní apotéka hawaiian tropics holika holika human+kind i love ... jecca blac jimmy choo karl lagerfeld kiehls krasne vone krasotika kylie cosmetics loccitane look fantastic lord & berry loreal lush luxfactor luxie mac mádara makeup revolution manna marc jacobs maria nila marie clarie mark scrub mary kay maybelline medik8 miss sporty mixa mizon mobake moň mylo nails inc. naobay naturally thinking naturschon navia nivea notino nuskin nuxe nyx olaplex oriflame paco rabanne pandora pantene philip kingsley pixi polaar police pre muža pupa purito real techniques remington renovality revlon revolution skincare revuele rexona rimmel rituals rowenta s Oliver sally hansen sephora schwarzkopf signal skin food sleek smashbox soliver st. tropez st.moriz starskin tangle angel the balm the body shop the ordinary this works tigi tom tailor toni&guy too faced tous trend it up ubox urban decay victoria's secret vichy weleda wella yamuna ysl yves rocher yves saint laurent ziaja zoe ayla