Som dospelá | 2. výročie blogu + GIVEAWAY!! (ukončená)

februára 21, 2016

Aké je to byť dospelá? Túto otázku som piatok dostala minimálne 5-krát. 
Pokiaľ ma sledujete na mojom instagrame, určite viete, že piatok 19. februára som mala svoj veľký deň, kedy som oslávila svoje osemnáste narodeniny. Či sa cítim inak? Dospelejšie? Moja prvotná reakcia, keď sa ma niekto opýtal, aké to je bola, že je to hrozné. Desí ma predstava, že sa jedného dňa budem musieť úplne osamostatniť a tiež ma desí to, akú budem mať prácu. Ani ešte s určitosťou neviem povedať, čím by som chcela byť. Samozrejme, mám nejaké sny a ciele, ktoré by som si chcela splniť ale to, čím si v budúcnosti budem zarábať je zatiaľ vo hviezdach. Istá som si len jedným: Musí ma to baviť, inak to pre mňa nemá ani význam.


Ale ako to je vlastne so mnou? Úprimne, ani veľmi nepociťujem, že by sa niečo významné zmenilo, ak samozrejme nerátam to, že sa sedmička v mojom veku zmenila na osmičku. Stále sa cítim na takých šestnásť (a ten vek ni naozaj veľmi chýba!) a rozhodne mi to nepríde, že by sa niečo zmenilo. Stále som to isté dievča so svojimi záľubami, snami a cieľmi. Takmer stále mám tie isté bláznivé nápady a stále mám rada ružovú, Hello Kitty a mimoňov (a v tom sa asi ani nikdy nezmením).

Narodeniny som oslávila naozaj skvele, dokonca ma niektorí kamaráti veľmi prekvapili, samozrejme, len v dobrom slova zmysle. Piatok ma hneď ráno po príchode do školy prekvapili moje tri skvelé spolužiačky nádhernou tortou (ktorú sme na ďalšej hodine so spolužiakmi a triednym celú zjedla a mimochodom, bola naozaj vynikajúca), ružovým šampanským a drobnosťami. No kto má tie najlepšie spolužiačky na svete? Po škole za mnou prišiel môj priateľ, ktorý mi okrem iného dal nádherný prívesok od Swarovskeho v mojej obľúbenej tyrkisovej farbe v tvare srdiečka. A kto má toho najlepšieho priateľa na svete?



Na pošte ma čakal balíček od BH Cosmrtics, v ktorom sa ukrývali dve nádherné paletky, ktoré som tento mesiac vyhrala a to je paletka s 88 tieňmi na oči ,,88 Matte" a paletka Carli Bybel, ktorá na Slovensku a Česku ani je dostupná. S paletkami som naozaj veľmi spokojná a určite ich uvidíte aj v nejakom ďalšom článku. 


Doma ma čakalo nádherné prekvapenie od rodičov v podobe krásnej poschodovej torty, ktorá ako skvelo vyzerá, aj tak skvelo chutí. Vrchná časť je s pistáciovou plnkou a spodná s čokoládovou. Veľmi ma potešila, ani len som nečakala, že bude v realite ták nádherná a veľká (a ťažká). K tomu som od maminy dostala kytičku z umelých kvetín a lízatok, od tatina 18 krásnych ruží a od priateľa 18 nádherných tulipánov. Kvety sú proste najväčšia radosť, hlavne, keď sú tak nádherné ako tieto! Deň sme s priateľom zakončili na hokeji a po ňom, ako zvyčajne, sme išli do mesta na pizzu. Popravde, celý deň bol nad moje očakávania, keďže som ten deň ani nemala veľmi chuť oslavovať. Som naozaj veľmi rada, že mám okolo seba tak skvelých ľudí! 







Ďalším, pre mňa a môj blog významným dátum, je 14. február. Nie kvôli Valentínu, ktorý s priateľom veľmi neoslavujeme (milujeme sa predsa každý deň v roku a nie len tento jeden) ale kvôli tomu, že môj blog oslávil svoje druhé výročie od jeho založenia a prvého príspevku.

Chcela by som sa Vám všetkým poďakovať za Vašu podporu, či už v podobe správ na asku, alebo Vašimi milými komentármi pod článkami, ktoré ma vždy nesmierne potešia. Je to krásny pocit, robiť niečo, čo ma baví a vidieť aj spätnú odozvu od iných ľudí, ktorým sa to tiež páči. Od začiatku a od môjho prvého článku som si prešla naozaj dlhou cestou, ktorá nebola až tak jednoduchá. Za ten čas som sa naučila písať články, ktoré neboli len v zopár vetách. ale naučila som sa do nich vkladať aj kúsok seba. Naučila som sa narábať s fotoaparátom a ako na kvalitnejšie a lepšie fotky. A na tieto Vianoce som dostala konečne moju vysnívanú zrkadlovku, vďaka ktorej sa kvalita fotiek na blogu posunula na vyšší level .

GIVEAWAY
Avšak pre mňa najkrajším darčekom bolo prekročenie hranice 30 000 zobrazení blogu a 110 pravidelných čitateľov. Aj keď blog píšem hlavne kvôli tomu, že ma to baví, je to pre mňa možnosť relaxu a môžem sa venovať tomu, čo ma baví, som nesmierne rada, že Vás moje články baví čítať. Pre to som sa rozhodla jednu z Vás odmeniť týmto kozmetickým setom od Avonu, v ktorom sa nachádza denný a nočný krém a tónovací krém. Produkty sú vhodné pre všetky typy pleti, dokonca aj pre citlivú a mám ich aj sama odskúšané (nedala by som sem predsa niečo, s čím nie som spokojná), takže sa nezabudnite zapojiť!


A aké sú podmienky?
1. Keďže súťaž je pre mojich čitateľov, musíte sledovať môj blog cez GFC.
2. Napíšte mi, aké články Vás baví čítať najviac, prípadne aké by ste chceli odo mňa vidieť.
3 Nezabudnite mi napísať Váš mail, aby som Vás v prípade výhry mohla kontakovať.

Bonusový jeden komentár získate, ak ma folownete či už na mojom instagrame, začnete sledovať FB stránku blogu alebo zdielnete tento článok.
Všetkým Vám držím palce!:)
Giveaway končí 20.3.2016.



                 FACEBOOK  |  INSTAGRAM  |  ASK  |  TUMBLR

You Might Also Like

24 komentárov

  1. GFC: Soňa Lazoriková
    Mam rada hlavne recenzie a tiez rozne clanky z tvojho zivota ako napriklad tento o narodeninach:)
    email: s.lazorik@gmail.com

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ti želám dodatočne všetko najlepšie tak ako aj tvojmu blogu :)
    GFC: Alex B
    Mne sa najviac páčia články o kozmetiké, ktorú si vyskúšala :-)
    sasanemo@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC: Jana Janotová,
    najvíc mě baví články o kosmetice a cestování :-)
    yanacze@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: Betty Behanova
    Najviac sa mi pacia hauly a z cestovania clanky a este aj oblubenci za ten a ten mesiac :) A prijala by som nejake tie obycajne random alebo napriklad co robit ked sa doma nudis a podobne :)
    betty.behanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    O kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všechno nejlepší :)
    GFC Dendy
    denisa.sebestova@email.cz
    články o kosmetice

    lifestyle and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. achhh tie torty :O mňam dala by som si, od tvojich spolužiakov to bolo veľmi milé :) všetko najlepšie! :)

    P.S: Ak má čas, bola by som veľmi rada keby si skočila na blog mojej sesternice. Je to začínajúca blogerka a tvoj komentár, návšteva či odber by ju veľmi potešil :) Vopred ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jů, měla jsi krásné narozeniny! Dodatečně všechno nejlepší :)
    GFC: Another Dominika
    anotherdominika@gmail.com
    A přečtu si ráda všechno, ale nejradši mám asi právě takovéto deníčkovské články :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Všechno nejlepší ! Ty dorty vypadají skvěle! :D Mnam.

    http://stylebysabi.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Všetko najlepšie:)
    GFC: vaja vaja
    wendi@centrum.sk
    Rada si prečítam recenzie a nejaké tie DIY-čka:)
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Na IG ťa sledujem ako: vaja7
    wendi@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. FB: SimonaBelasa
    wendi@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mně se líbí články s kosmetikou a jídlem.
    Sleduji jako Lenca.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. FB jako Lenka Klimova
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Inst jako lencakl
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. 1) GFC: ZdeňkaM
    2) Mám ráda články o kosmetice. :)
    3) zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ahooj,
    opožděně ti přeji všechno nejlepší k narozeninám :) Já když oslavovala své 18. narozeniny, měla jsem to úplně stejně. Všichni mi říkali, jak to bude super, ale žádná velká změna nenastala :D Maximálně jen to, že opravdu všechny povinnosti jdou na tebe a jsi za sebe plně zodpovědná. No a taky to, že ,můžu koupit alkohol v obchodě, bez toho, abych přesvědčovala prodavačku, že to je vážně pro tátu :D :D Ten dort od spolužaček je vážně super. A přívěsek od přítele taky :)
    Giveaway je super ! :) Určitě by se mi krémy hodily značku avon mám hodně ráda :)
    Jinak já tvůj blog navštěvuji pravidelně. Moc se mi líbí všechny články, ale nejvíce mě baví různé kosmetické recenze, outfity. Chtěla bych vidět více článku ze života a nebo různé tagy, abychom se o tobě ještě něco více dozvěděli :)
    GFC : KačaVal
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sdílela jsem na fb :)
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100010271800547
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Sleduju i na insta :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. A sleduji i na fb :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Článok, ktorý odporúčam

UMELÉ RIASY | moje tipy a triky

Keby sa ma niekto cca pred rokom spýtal či si viem nalepiť umelé riasy, iba by som smutne pokrútila hlavou a spomenula si na všetky svoj...

FACEBOOK

Obľúbené za posledný týždeň

183 days acqua colonia adventný kalendár africa organics aknelot alverde annabelle minerals anthyllis ardell artdeco astor atelier cologne aussie avant avene avon balance me balea batiste beauty blender beauty box bell bellápierre benefit betty barclay bh cosmetics bio ruža bioderma blauer blendea bonprix bourjois bronx colors brush works bubble t by terry carolina herrera catrice cerave clinique coach collistar colorista cremorlab dermacol Diego dalla parma dior dm douglas dove ebelin ecooking ecotools eisenberg Elemis elf elnino eos espa essence essens estee lauder eta fann parfumerie fenty beauty foreo freedom gabriella salvete garnier glamot glov gosh hairburst hairways. travel essentials havlíkova prířodní apotéka hawaiian tropics holika holika human+kind i love ... jecca blac jimmy choo karl lagerfeld kiehls krasne vone krasotika kylie cosmetics loccitane look fantastic lord & berry loreal lush luxfactor luxie mac mádara makeup revolution manna marc jacobs maria nila marie clarie mark scrub mary kay maybelline medik8 miss sporty mixa mizon mobake moň mylo nails inc. naobay naturally thinking naturschon navia nivea notino nuskin nuxe nyx olaplex oriflame paco rabanne pandora pantene philip kingsley pixi polaar police pre muža pupa purito real techniques remington renovality revlon revolution skincare revuele rexona rimmel rituals rowenta s Oliver sally hansen sephora schwarzkopf signal skin food sleek smashbox soliver st. tropez st.moriz starskin tangle angel the balm the body shop the ordinary this works tigi tom tailor toni&guy too faced tous trend it up ubox urban decay victoria's secret vichy weleda wella yamuna ysl yves rocher yves saint laurent ziaja zoe ayla