#zalepšieja - Výzva na mesiac

júna 01, 2016

Konečne je to tu! Už len mesiac do konca školského roka a do začiatku mojich milovaných vytúžených letných prázdnin. Ešte prejdú tieto dva kritické týždne pre nás študentov (tí, ktorí už zmaturovali, veľká závisť a gratulácia) a potom sa budú dni niesť len v dobrej letnej nálade,s priateľom a kamarátmi si budeme robiť plány na leto a nasledujúce dva mesiace ma nebude nič trápiť, ak nerátam čo si zoberiem na dovolenku, kam sa schovať do tieňa, minutie opaľovacieho krému a odpočítavanie hodín/minút do konca zmeny na brigáde. Áno, aj taký je život nás študentov/dospelákov a toto leto si nebudem už iba užívať ale aj pracovať v jednom z našich hotelov. Avšak z istej strany sa na to aj teším, nebudem sa celé dni nudiť doma, získam nové skúsenosti, strávim viac času s mojou kamarátkou/spolužiačkou Nigou, keďže robíme spolu a samozrejme, budem mať aj nejaké tie peniažky, ktoré sa chystám minúť nie len na letné zľavy a výpredaje, ale aj na nový mobil, iPhone 6. Ale čo sa týka mojich plánov na leto, o tom sa ešte budeme rozprávať v samostatnom článku niekedy pred prázdninami, keď to bude aktuálne. 

Dnešný článok som sa rozhodla venovať inej téme. Ako niektoré už isto viete, dlhší čas sa pravidelne venujem cvičeniu a celkovo zdravému životnému štýlu. Nevravím, že jem stále iba ovocie, zeleninu a podobné zdravé a fit jedlá, sem-tam zhreším, keď si moje telo vyslovene sladké pýta. Ale keďže leto a prázdniny sú už doslova za rohom a moja postava stále nie je taká, akú by som si predstavovala, a už máme daný termín dovolenky, ktorý sa rýchlosťou svetla približuje, rozhodla som sa pre istý režim, ktorý chcem dodržiavať a o ktorý sa podelím aj s Vami, takže sa kľudne môžete inšpirovať a pustiť sa do toho so mnou! Svoju cestu #zalepšímja nezabudnite dokumentovať, či už Váš progress, jedlo alebo hocičo s tým spojené a na instagrame fotky označte hastagmy #zalepšímja #sajafrey. Takto budeme pekne po hromade a ja si budem môcž pozrieť, ako nám to všetkým ide!

Tréning  
Pravidelne, aspoň 2x do týždňa sa snažím chodiť do fitka, kde väčšinou cvičím ruky, nohy a zadok + 20 minútové kardio. Okrem toho minimálne 6x do týždňa cvičím doma zopár cvikov na brucho, ktoré Vám zoberú tak cca 5 - 10 minút ale sú veľmi účinné (mám to na sebe odskúšané). Cvičím takto už druhý týždeň a nahmatala som si už aj six pack, avšak stále sa skrýva pod vrstvou tuku, ktorú mám v pláne konečne zhodiť!

4x15 sklapovačky (rada si to obmieňam, preto jeden deň robím klasické a druhý deň so zdvihnutými pokrčenými nohami a takto pekne to striedam) 
3x20 (každá strana) sklapovačky do kríža 
2x30s plank (ja robím na lakťoch, neviem prečo, ale keď robím s vystretými rukami, príde mi to neúčinné)
2x20s (každá strana) plank na boku
3x15 zdvíhanie nôh 
2x20s bicykel 

Ak cviky budete robiť skutočne poctivo, môžete si byť istý, že brucho Vás bude poriadne bolieť. Na konci nezabudni na poriadny strečing a počas cvičenia samozrejme na správne dýchanie! Tiež by som do tréningov chcela zahrnúť častejšie beh, nie len vo fitku alebo aspoň bicykel, tu u nás máme cyklotrasu okolo Váhu cez hrázdu, celé to ma cca 8km a s priateľom sa tadiaľ radi chodíme bicyklovať. Sem-tam sa za odmenu zastavíme v jednej reštaurácií, ktorá je v blízkej dedine, ktorá je vlastne poslednou zastávkou okruhu pred Piešťanmi a tam zhrešíme nejakou tou pizzoz alebo palacinkami s ovocím. 

Strava 
Ako sa vraví, strava je polovicou alebo aj základom úspechu. Mastné alebo vyprážané jedlá nejem vôbec, sladkosťou občas zhreším, skôr je mojou závislosťou v poslednej dobe Bubbletea z Bubblemanie, avšak to podla mňa nie je až taký prehrešok. Mojim najväčším problémom boli raňajky, ktoré som väčšinou jedávala až v škole, v poslednej dobe sa snažím zvykať si raňajkovať hneď ráno okolo 7. Poväčšine je to ovsená kaša, buď iba s medom a škoricou alebo aj s nejakým ovocím a orieškami. 
Ako desiatu mi mama zakaždým nakrája nejaké ovocie. 
Obedy mávam väčšinou v škole, okrem piatku, kedy sa odhlasujem a samozrejme víkendu. V škole nám v poslednej dobe varia aj zdravšie alternatívy jedál, takže som poväčšinou spokojná (alebo spokojne najedená?) a polievku si dám zakaždým (ktorú by ste mimochodom nemali vynechávať) a piatky a cez víkendy to väčšinou nechávam na mamku, ktorá mi spraví buď nejakú zeleninu, alebo kuracie mäsko s ryžou, či v poslednej dobe tortillu s kuracím mäsom a zeleninou, Keď som na víkend u priateľa, buď niečo uvarím alebo mierne zhreším a ideme na náš obľúbený kebab v tortille. 
Olovrant väčšinou nemám, keď som hladná, dám si nejaké ovocie, sušené ovocie alebo oriešky (najmä moje milované kešu!). 
Na večeru si zvyknem dať mozzarelu s nejakou zeleninou, ryžový chlebík so šunkou a zeleninou alebo iba tvaroh, ktorý ma vždy dobre zasýti. Inak ak zvyknete byť maškrtné, vyskúšajte si umyť zuby, naozaj to pomáha zmierniť chuť do jedla!
Ku strave samozrejme platí aj pitný režim, ktorý sa snažím dodržiavať, Väčšinou vypijem minimálne 2 a pol litra vody denne, v zime zvyknem piť čaje ale teraz pijem iba vodu, sem-tam nejaké smoothie alebo šťavu, inak sladené alebo bublinkové nápoje vôbec. 


Doplnky
Doplnky ku cvičeniu som začala používať niečo pred vyše mesiacom, konkrétne to bol srvátkový protein s príchuťou Chocolate Brownie, ktorý je mimochodom nie len skvelá mňamka, ale aj super pomocníkom na rast nejakých tých svalov. Nedávno mi zo stránky ladylab.cz, prišla zásielka na testovanie, kde mi okrem legín a ružového náramku prišli aj spaľovač a detoxikačné tabletky. Na účinky týchto dvoch produktov som veľmi zvedavá a jednoznačne Vám cca o mesiac dám vedieť, že ako!

To by bolo myslím všetko k dnešnému článku, nezabudnite na hashtagy, vytrvalosť a motiváciu a hlavne sa nevzdávajate! Ak ste v cvičení začiatočníci, mrknite sa na môj článok s tipmi ako začať s cvičením, možno Vám pomôže.;) 

Želám Vám všetkým veľa energie,
pa.♥


                     FACEBOOK  |  INSTAGRAM  |  ASK  |  TUMBLR

You Might Also Like

18 komentárov

  1. Tyjo, jdu kouknout na ty tipy pro začátečníky !!:)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Idem sa pozrieť na tie cviky, skvelý článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milujem tvoje články a fotky sú úžasné! ♥

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článek! Ani já jsem ve cvičení a ZŽS nepolevila. V Číně jsem zhubla 3 kg, ikdyž jsme se občas "prasili", tak jsme to všechno asi vychodili :D Nicméně za poslední dva dny byly dvě oslavy a dortík, tak budu muset máknout.
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. koláčiku sem-tam ani ja neodolám alebo nejakej inej maškrte:)

      Odstrániť
  5. wow, vďaka za tipy, idem hodiť očko na tie cviky :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš môj obdiv že si sa do toho pustila a vytrvala v tom... ja sa stále neviem dokopať. Vždy len začnem a hneď sa na to vybodnem :( Inak veľmi pekný blog od dnes sledujem cez GF ;)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mrkni sa na moje tipy pre začiatočníkov, možno ti pomôžu:) držím ti veľmi palce!:)

      Odstrániť
  7. Juj načo je tebe prosím ťa spaľovač nejedla by som to ani keby mi zato platili, možno to neuškodí ale ani nepomôže ale tabletky by u mňa jednoznačne nezabodovali:)) ale nad proteinom rozmýšľam že by som ho skúsila uvidím:) A držím palce nech to v tej škole ešte vydržíš:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. spalovač skúšam zo zvedavosti, zaujíma ma, či budem vidieť nejaký výsledok alebo ani nie:) a protein ti jednoznačne odporúčam, už len kvôli tej chuti, haha! a ďakujem veľmi pekne:)

      Odstrániť
  8. Tiež tento rok skúšam stvoriť lepšie a zdravšie ja :) Zatiaľ sa mi to celkom darí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja sa tiež snažím chodiť do fitka a také dva mesiace vkuse sa mi to už aj darí, aj keď teraz po maturitách a všetkých tých vybavovačkách asi jeden týždeň vynechám, no určite nie viac! Doma necvičím, no chcela by som sa dopracovať aj k tomu :D Čo sa týka stravy, tak tiež sa snažím jesť zdravšie :) Doplnky stravy som si akurát aj ja teraz objednala, takže uvidíme, aký budú mať výsledok :D
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tiež teraz niečo vyše týždňa vymeškala fitko, aj keď som si to vynahrádzala trochu doma ale tak bolo mi prednejšie učiť sa do školy:) ale tiež sa chystám poriadne zabrať!

      Odstrániť
  10. pekný článok :) tiež sa snažím zdravo žiť už nejaký ten mesiac ale nesnažím sa obmedzovať a občas si aj dopriať :) tiež mám motiváciu, že treba peknú postavu na letu tak ti držím palce nech máš pevnú vôľu a nech sa ti to podarí :) a ten protein mám aj ja v príchuti cookies &cream a je topkový

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si taktiež sem-tam doprajem, nie som taka, že by som sa vyslovene týrala a všetko, na čo mám chuť ale nie je to veľmi zdravé si odopierala:) aj ja tebe držím palce! cookies&creme som si chcela kúpiť pôvodne, možno, keď sa mi minie tento prejdem na ten:)

      Odstrániť
  11. Teší ma, že sa takto tešíš na leto a tak.. Ja pravdu-povediac leto nemám moc rada, som radšej jesenný typ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som najmä jarný typ ale leto mám tiež veľmi rada:) ale tak každé ročné obdobie má niečo do seba a na každé sa teším:)

      Odstrániť

Článok, ktorý odporúčam

UMELÉ RIASY | moje tipy a triky

Keby sa ma niekto cca pred rokom spýtal či si viem nalepiť umelé riasy, iba by som smutne pokrútila hlavou a spomenula si na všetky svoj...

FACEBOOK

Obľúbené za posledný týždeň

183 days acqua colonia adventný kalendár africa organics aknelot alverde annabelle minerals anthyllis ardell artdeco astor atelier cologne aussie avant avene avon balance me balea batiste beauty blender beauty box bell bellápierre benefit betty barclay bh cosmetics bio ruža bioderma blauer blendea bonprix bourjois bronx colors brush works bubble t by terry carolina herrera catrice cerave clinique coach collistar colorista cremorlab dermacol Diego dalla parma dior dm douglas dove ebelin ecooking ecotools eisenberg Elemis elf elnino eos espa essence essens estee lauder eta fann parfumerie fenty beauty foreo freedom gabriella salvete garnier glamot glov gosh hairburst hairways. travel essentials havlíkova prířodní apotéka hawaiian tropics holika holika human+kind i love ... jecca blac jimmy choo karl lagerfeld kiehls krasne vone krasotika kylie cosmetics loccitane look fantastic lord & berry loreal lush luxfactor luxie mac mádara makeup revolution manna marc jacobs maria nila marie clarie mark scrub mary kay maybelline medik8 miss sporty mixa mizon mobake moň mylo nails inc. naobay naturally thinking naturschon navia nivea notino nuskin nuxe nyx olaplex oriflame paco rabanne pandora pantene philip kingsley pixi polaar police pre muža pupa purito real techniques remington renovality revlon revolution skincare revuele rexona rimmel rituals rowenta s Oliver sally hansen sephora schwarzkopf signal skin food sleek smashbox soliver st. tropez st.moriz starskin tangle angel the balm the body shop the ordinary this works tigi tom tailor toni&guy too faced tous trend it up ubox urban decay victoria's secret vichy weleda wella yamuna ysl yves rocher yves saint laurent ziaja zoe ayla