Nice

októbra 20, 2016


Konečne, po celo-poobednom nahrávaní fotiek do článku, sa Vám hlásim s prvým sľúbeným článkom z mojej minulo týždňovej cesty, kde som zo školy navštívila Nice, Calellu, Barcelonu a Monaco. Dnes začnem prvým mestom, ktoré sme navštívili a teda nádherným slnečným Nice. 

Po nekonečne dlhej a hroznej ceste, ktorá trvala niečo okolo 20 hodín a na ktorej som sa absolútne nevyspala a bola som celá pokrčená a dolámaná, sme ráno okolo 8 hodiny prišli do nádherného, vychádzajúcim slnkom zaliateho Nice, ktoré sa práve prebúdzalo do nového dňa. Doprava na cestách začala hustnúť a tak sme si pomalou jazdou mestom vychutnávali okolie. Autobus nás vyložil na promenáde, kde sme sa nemohli vynadívať nie len na nádherné more ale aj na východ slnka. 


Východy a západy slnka pri mori sú proste neskutočné!







Naozaj sa to dialo a stála som tam? Lebo mne to príde ako sen.. Neuveriteľne krásny sen.♥





Bože, všade tie palmy a slnkom zaliate ulice.♥







Okolo tohto miesta prechádzať, kde sa toto leto stal atentát, bolo mrazivé. Nedokážem si predstaviť, ako sa na takom krásnom mieste mohlo stať niečo tak hrozné. 








Hore sa nachádza vyhliadka, na ktorú sme vyšli po vyše 300 schodoch a bol odtiaľ nádherný výhľad na celé Monaco, či už more a väčšinu mesta alebo z druhej strany na záliv, v ktorom kotvia jachty a lode (uvidíte na ďalších fotkách!). 








 Keby žijem na takom mieste, aj by sa mi chcelo chodiť ráno behávať!:D




 Názov promenády, na ktorej nás vyložil autobus, vlastne je to tá celá dlhočižná promenáda okolo mora, meria 3 km a tiahne sa od letiska až ku vyhliadke.



 3-2-1.. Nezamilujte sa do toho výhľadu! 






 Proste tá loď!








 S mojou bestie jedna fotka na výhľade.♥



 To more bolo tak neuveriteľne nádherné!

 Ježiši, ja tie palmy milujem.♥


 Po tom, ako sme sa pokochali výhľadom sme zišli dole a namierili sme si to do mesta, kde sme mali prvú prestávku a to na typickom trhu, ktorý tu je (myslím, že) každý deň a dá sa na ňom zohnať haraburdie všetko! Od sošiek, šperkov, cez obrazy a starý zdobený príbor po tkaniny a ručne vyrábané mydlá. 






 Bože, po tých uličkách by som sa vedela túlať non-stop. 







 Na každom rohu boli malé obchodíky, kde predávali ručne vyrábané mydlá, rôzne suveníry alebo rôzne výrobky s vôňou levandúl. 



Tu už sme prechádzali do novšej časti mesta, kde bolo veľmi veľa obchodov, tých klasických ako H&M, Bershka, Zara ale aj Chanel, Hermes a pod., veď uvidíte na fotkách. A prechádzali sme cez parčík, kde bola obrovská plocha, z ktorej do rôznych sústav vytreskúvali fontánky a bolo to nádherné!





Keby som na také mala financie.:(










 Kráčame si ulicou, nakupujeme, pozriem do ľava a zrazu, Notre Dame.:D



 Spokojná som si nakúpila nejakú kozmetiku v Sephore a tradične, bomby do kúpeľa v Lushi, tak ma moja bestie takú vytešenú odfotila na námestí, kde bola takáto super cool čierno-biela podlaha.







 Ak za tú dobu, čo sme tam boli nepristálo minimálne 30 lietadiel, tak ani jedno!




Zvyšok dňa sme strávili už iba pri mori a na promenáde, kde sme vyfotili niekoľko fotiek, spravili pár selfíčok, oddýchli si, vychutnali si ničím nerušené (ak nerátam tie neustále pristávajúce lietadlá) chvíle pri mori a potom sa spokojné a plné nových zážitkov vybrali do autobusu, na pokračovanie našej cesty, tento krát na pobrežie Costa Brava do Calelly. 

Páči sa Vám v Nice? Už ste tam niekedy boli? Ak budete mať možnosť toto mesto navštíviť, jednoznačne neváhajte ani sekundu! My sa vidíme opäť pri ďalšom cestovatelskom článku. 
Zatiaľ, pa.♥




                   FACEBOOK  |  INSTAGRAM  |  ASK  |  TUMBLR

You Might Also Like

21 komentárov

  1. Krásné fotečky! já jsem v Nice nikdy nebyla, ale žila jsem dva roky ve Francii a mam ji moc ráda :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som tam asi žiť nevedela ale bolo skutočne úžasne:)

      Odstrániť
  2. To je nádhera! A máš krásné fotky!!:)
    Mr. Kev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V Nice som nebola, musí tam byť krásne, len škoda toho atentátu...
    A super fotky. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. muselo to byť neskutočné! síce to nie je jedno z mojich miest, kam sa musím určite pozrieť, ale je tam krásne! strašne mi to pripomína Španielsko, ale to bude asi preto, že to je prímorské mesto :D

    Terka Polak

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, je to niečo ako Španielsko a oplatí sa tam pozrieť!:)

      Odstrániť
  5. Jedno z miest ,kde sa chcem pozrieť aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je teda záplava fotek! V Nice jsem ještě nebyla, ale vypadá to tam moc krásně;) ten obchod s mýdly vypadá božsky!

    Ráda bych tě pozvala s sobě na giveaway ;)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to more je naozaj nádherné! :) a celkovo celé mesto, také zaliate slnkom, tie staré budovy sa mi tiež veľmi páčia, tie palmy... no proste krása ♥
    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to je nádheraaa! tie výhlady a promenáda, wau!! krása :) tším sa na ďalšie príspevky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Beautiful photo!
    Have a good weekend!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne miesto, raz by som ho rada navštívila :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ďakujem všetkým za krásne komentáre!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. jéééééj Nice je mojou srdcovou záležitosťou :) verím že si si užila a vychutnala si tu skvelú atmošku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásne fotky! Ja som do Nice len priletela, ale inak som trávila čas v Cannes, ale určite to musím napraviť a pozrieť sa sem a aj do Monaca :) A máš super bundičku!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To je krása, hned bych se jela podívat :)
    Ejnets in Lisboa
    Zajímá tě cestování? Přidej se do naší skupiny pro Czech Travel Bloggers TADY :)

    OdpovedaťOdstrániť

Článok, ktorý odporúčam

UMELÉ RIASY | moje tipy a triky

Keby sa ma niekto cca pred rokom spýtal či si viem nalepiť umelé riasy, iba by som smutne pokrútila hlavou a spomenula si na všetky svoj...

FACEBOOK

Obľúbené za posledný týždeň

183 days acqua colonia adventný kalendár africa organics aknelot alverde annabelle minerals anthyllis ardell artdeco astor atelier cologne aussie avant avene avon balance me balea batiste beauty blender beauty box bell bellápierre benefit betty barclay bh cosmetics bio ruža bioderma blauer blendea bonprix bourjois bronx colors brush works bubble t by terry carolina herrera catrice cerave clinique coach collistar colorista cremorlab dermacol Diego dalla parma dior dm douglas dove ebelin ecooking ecotools eisenberg Elemis elf elnino eos espa essence essens estee lauder eta fann parfumerie fenty beauty foreo freedom gabriella salvete garnier glamot glov gosh hairburst hairways. travel essentials havlíkova prířodní apotéka hawaiian tropics holika holika human+kind i love ... jecca blac jimmy choo karl lagerfeld kiehls krasne vone krasotika kylie cosmetics loccitane look fantastic lord & berry loreal lush luxfactor luxie mac mádara makeup revolution manna marc jacobs maria nila marie clarie mark scrub mary kay maybelline medik8 miss sporty mixa mizon mobake moň mylo nails inc. naobay naturally thinking naturschon navia nivea notino nuskin nuxe nyx olaplex oriflame paco rabanne pandora pantene philip kingsley pixi polaar police pre muža pupa purito real techniques remington renovality revlon revolution skincare revuele rexona rimmel rituals rowenta s Oliver sally hansen sephora schwarzkopf signal skin food sleek smashbox soliver st. tropez st.moriz starskin tangle angel the balm the body shop the ordinary this works tigi tom tailor toni&guy too faced tous trend it up ubox urban decay victoria's secret vichy weleda wella yamuna ysl yves rocher yves saint laurent ziaja zoe ayla