Dermacol novinky- 16H Lip colour, Očný tieň a linka 2v1

marca 11, 2017


V poslednej dobe mám pocit, že moje dni v týždni sú jeden veľký stereotyp. Ráno vstanem, vypijem Blendea s džúsom. Umyjem sa. Oblečiem. Trochu sa primalujem, nech vyzerám ako človek. Narýchlo zjem banán alebo grécky jogurt. Idem na prax kde som do druhej. Odtiaľ rovno do posilňovne, ktorú tam mám ako brigádnička k dospozícií. Po docvičení bežím domov nafotiť na články, s čím sa hrajkám  aj vyše hodiny. Potom zvyšok môjho dňa ubehne ako voda. Prečítam si nejaké blogy, pozriem video, prípadne seriál, ak vyšla nová časť. Naplánujem nejaké články, nejaký napíšem, chvíľu volám s priateľom a okolo pól 11 idem spať. 

Nejak podobne ubehol môj deň, aj keď som testovala novú rúže od Dermacolu. Ich výdrž by mala byť 16 hodín a takmer ma o tom aj presvedčili! Som si istá, že ak by som v ten deň nešla večer na crossfit a neustále si neoblizovala a neokusovala pery, rúž by skutočne vydržal aj tých 16 hodín. S kľudným svedomím však môžem povedať, že ja som veľmi spokojná. 



Prednedávnom mi prišli na testovanie 3 farby z týchto rúžov a to 10, 11 a 12. 10 je výrazná a sýta ružová, ktorú som si asi zamilovala najviac, keďže je to presne moja farba! 11 je jemná romantická ružová a 12 je jemná nahnedlá farba.

Produkty sa skladajú z dvoch zložiek a to z farby na pery (krok 1) a z balzamu (krok 2). Najprv si na pery rovnomerne nanesiete farbu, počkáte chvíľku kým zaschne a následne nanesiete krok 2, balzam, ktorý pery krásne zhydratuje a dodá im žiarivý lesk. 

Aj keď balzam po istom čase z pier zmizne, farby aj naďalej na perách krásne držia. Odtiene sú veľmi dobre pigmentované, aj keď pri  mi to príde, že farba trochu vynecháva. Taktiež držia perfektne, s 10 mám dokonca problém dať ju úplne dole.:D





S farbami na pery mi prišla aj ďalšia novinka a to očný tieň a linka v 1 a to hneď v dvoch farebných prevedeniach: klasická čierna (č.8) a nádherná kráľovská modrá (č.3). Ako už predpovedá názov, dajú sa použiť na dva spôsoby: ako linka, avšak robí sa trošku ťažšie a treba mať v tom prax a ako očný tieň. Tento spôsob je úplne jednoduchý, skrátka ho nanesiete na viečko. Pre pokročilejšie vyblendujete do stratena, prípadne skombinujete s inou farbou. 

Tiene sú krémové a perfektne pigmentované. Mňa viac očaril ten modrý, ktorý svojou farbou pripomína až galaktickú modrú a na viečku vyzerá prekrásne. 



Vyskúšali ste už niektorú z týchto noviniek? 



                                FACEBOOK  |  INSTAGRAM  |  ASK  |  TUMBLR

You Might Also Like

18 komentárov

  1. Rtěnku mám odzkoušenou a souhlasím s tím, že je super. Stíny s linkami už jsem v DM okukovala, jenom si nejsem jistá, že ty linky s tímto aplikátorem zvládnu, proto jsem si je zatím nekoupila :-)
    PS: máš moc krásnýho pejska, já mám doma dva jorkšíry :) H.
    http://beautybookbyhana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja nevim ale asi jsem jedina komu ta rtenka nedrzi. Dala jsem si ji rano pak jsme sli s kamoskou na kafe a bylo to pryc. Zkusim jinou barvu treba mi sedne vic nebo nevim :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno je to aj odtieňom. Ja mám doma tri a jedna mi nevydrží vôbec :/.

      Odstrániť
  3. Já ty DERMACOL rtěnky miluju! Mám ve své sbírce tři a dělám si zálusk na další :D

    Petra Bartáková

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty odstíny jsou krásné! Ani nevím, který z nich bych si vybrala :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Měla jsem možnost vyzkoušet rtěnku v tom červeném odstínu, a je to nejlepší rtěnka, co jsem na sobě kdy měla ♥ Fakt drží a neobtiskne se ani na skleničku, což je super :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Rtěnku jsem zkoušela zatím jen asi dvakrát a zatím za mě opravdu super. :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie rúže sú top! skvelá výdrž..mohli by mať aj viac odtieňov :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jeden odstín rtěnek vlastím a taky mi kolikrát nejde odlíčit. Jinak jsou krásné! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tyhle rtěnky miluju, jestli se mnou něco dá celou noc na plese, tak už to zvládne všechno :D Taky teď žiju nějak stereotypně, už aby bylo léto :)

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já jsem zrovna teď ve čtvrtek na kamarádčino doporučení pořídila také tuto rtěnku a jsem též nadšená! :) Nevím jestli vydrží přesně 16h, ale drží jako přibitá a to se mi zatím u žádné jiné nestalo! :) Mám odstín 6 a moc se mi líbí. :)

    Lifestylebirdie

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vyzkoušela jsem tu rtěnku a je SUPER! Mám odstín 09 a v týdnu si jdu ještě pro tu 10. Musím říct, že mi vydržela jak dlouho. Včera jsem přišla z hospody a neodmalovala si schválně pusu a ona mi ještě ráno krásně držela na rtech :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mám jednu doma takovou červenou a jsem moc spokojená. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Rtěnku všichni chválí... tak v létě až budu doma, určitě si jí pořídím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty jo, tak to opravdu koukám, že vážně drží! Jsem ráda, chystám si ji pořídit ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak to je hezké testování ! To se moc povedlo :).

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Žiadnu z týchto noviniek som ešte neskúšala, ale ľudia z môjho okolia si 16h rúže veľmi nepochvaľujú, takže ma nejako neláka do nich investovať. Aj keď ten ružový odtieň je veľmi pekný :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Odtieň rúžu č. 12 je nádherný a inak aj modrý tieň vyzerá moc pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Článok, ktorý odporúčam

UMELÉ RIASY | moje tipy a triky

Keby sa ma niekto cca pred rokom spýtal či si viem nalepiť umelé riasy, iba by som smutne pokrútila hlavou a spomenula si na všetky svoj...

FACEBOOK

Obľúbené za posledný týždeň

183 days acqua colonia adventný kalendár africa organics aknelot alverde annabelle minerals anthyllis ardell artdeco astor atelier cologne aussie avant avene avon balance me balea batiste beauty blender beauty box bell bellápierre benefit betty barclay bh cosmetics bio ruža bioderma blauer blendea bonprix bourjois bronx colors brush works bubble t by terry carolina herrera catrice cerave clinique coach collistar colorista cremorlab dermacol Diego dalla parma dior dm douglas dove ebelin ecooking ecotools eisenberg Elemis elf elnino eos espa essence essens estee lauder eta fann parfumerie fenty beauty foreo freedom gabriella salvete garnier glamot glov gosh hairburst hairways. travel essentials havlíkova prířodní apotéka hawaiian tropics holika holika human+kind i love ... jecca blac jimmy choo karl lagerfeld kiehls krasne vone krasotika kylie cosmetics loccitane look fantastic lord & berry loreal lush luxfactor luxie mac mádara makeup revolution manna marc jacobs maria nila marie clarie mark scrub mary kay maybelline medik8 miss sporty mixa mizon mobake moň mylo nails inc. naobay naturally thinking naturschon navia nivea notino nuskin nuxe nyx olaplex oriflame paco rabanne pandora pantene philip kingsley pixi polaar police pre muža pupa purito real techniques remington renovality revlon revolution skincare revuele rexona rimmel rituals rowenta s Oliver sally hansen sephora schwarzkopf signal skin food sleek smashbox soliver st. tropez st.moriz starskin tangle angel the balm the body shop the ordinary this works tigi tom tailor toni&guy too faced tous trend it up ubox urban decay victoria's secret vichy weleda wella yamuna ysl yves rocher yves saint laurent ziaja zoe ayla